Książka zawiera:
* podstawowe informacje dotyczące granic komunikacji, motywacji klientów i ich otwierania się przed terapeutą, zagadnień etycznych i aspektów prawnych;
* protokoły z kilku sesji terapeutycznych, ukazujące najważniejsze elementy zintegrowanych umiejętności z zakresu komunikacji w terapii;
* praktyczne ćwiczenia, wspomagające rozwijanie poszczególnych umiejętności terapeutycznych;
* etyczne standardy pracy terapeutów;
* przejrzysty i wyczerpujący wykaz najważniejszych terminów.
Nie spotkałem podobnej pracy w języku polskim, owszem – tematy i kwestie poruszane tutaj pojawiają się i w innych pracach z zakresu klinicznej psychologii, terapii i poradnictwa (np. antyalkoholowego), jednak ten podręcznik przekracza i uporządkowaniem, i dojrzałością myśli tamte publikacje.
(Z recenzji prof. dr hab. Zbigniewa Nęcki)
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Niemierko Bolesław
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Zimbardo Philip G.
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Knowles Malcolm
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Billingsley Patrick
Rok wydania:
2009