Dr Sergiusz Trzeciak – absolwent i stypendysta Uniwersytetu Adama Mickiewicza, Uniwersytetu Środkowoeuropejskiego w Budapeszcie oraz Uniwersytetu w Oksfordzie. Doktorat obronił w London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami. Konsultant polityczny, prawnik, ekspert do spraw personal branding, wizerunku publicznego, marketingu politycznego i public relations. Komentator w mediach krajowych i zagranicznych. Autor ośmiu książek, m.in. Drzewo kampanii wyborczej, które ukazały się w Polsce i Wielkiej Brytanii. Wykładowca personal branding w ramach programu Executive MBA i Executive DBA Polskiej Akademii Nauk oraz marketingu politycznego i marki osobistej lidera w Collegium Civitas. W latach 2006–2008 prezes Instytutu Sobieskiego. Więcej na stronie: www.trzeciak.pl
Patronat:
Instytut Nauk Ekonomicznych PANCollegium CivitasSzkoła Liderów"Coaching"Biznes na faliPRoto.plFederacja Polskich Stowarzyszeń Studenckich w Wielkiej Brytanii
SPIS TREŚCIDlaczego napisałem tę książkę?
Jak praktycznie korzystać z tej książki?
Rozdział IZAPACH - CZYLI CZYM PACHNIE TWOJA MARKA OSOBISTA
Rozdział IIWZROK - CZYLI ZOBACZ SWOJĄ DROGĘ (WIZJĘ, MISJĘ I CELE)
Rozdział IIIDOTYK - CZYLI DOTKNIJ SWOICH ODBIORCÓW
Rozdział IVSŁUCH - NAJPIERW USŁYSZ INNYCH, ABY INNI USŁYSZELI TWÓJ PRZEKAZ
Rozdział VSMAK - CZYLI GOTUJ SIĘ NA KARIERĘ
Rozdział VIUMYSŁ LIDERA - CZYLI TAJEMNICA SZÓSTEGO ZMYSŁU