Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym
Okładka |
Miękka |
Liczba stron |
248 |
Format |
17.0x24.0cm |
Wydawca:
Dom Wydawniczy REBIS
Autor:
Menkes Justin
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
King Bruce M.,, Minium Edward W.
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Kwiatkowski Eugeniusz
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Stewart John
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Russell Bertrand
Rok wydania:
2003
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Sadowski Bogdan, Sherborne Weronika
Rok wydania:
2003
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Maria Beisert
Rok wydania:
2022
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor:
Józefik Barbara
Rok wydania:
2003