Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz
Rok wydania:
2012
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Freud Anna
Rok wydania:
2012
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Nowak Stefan
Rok wydania:
2012
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Piaget Jean
Rok wydania:
2012