Dawniej politycy mogli jedynie próbować odgadnąć publiczne nastroje, obecnie dysponują bogatymi danymi pochodzącymi z licznych sondaży. Kampanie były idiosynkratycznymi procesami, w których menadżerowie opierali się na szczątkowych informacjach. Obecnie dysponują rzetelną wiedzą o tym, jak obywatele myślą i działają. Można podejrzewać, że kampania prowadzona w stylu lat 50. nie mogłaby w żaden sposób konkurować ze współczesną, wykorzystującą te nowe zasoby wiedzy.
(z tekstu)
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Praca zbiorowa
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Praca zbiorowa
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Praca zbiorowa
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Maria Przetacznik-Gierowska, Ziemowit Włodarski
Rok wydania:
2014