Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs.
Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie. - John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela
Wydanie |
1 |
Oprawa |
Twarda |
Ilość Stron |
304 |
Format |
15.0x22.5cm |
Wydawca:
Wydawnictwo Harmonia
Autor:
Forecka-Waśko Katarzyna
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Robert Cialdini, Steve J. Martin, Noah J. Goldstein
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Sheryl Ziegler
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Jenny Rogers
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Rebis
Autor:
Ian Stewart
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Rebis
Autor:
Iwona Majewska-Opiełka
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Rebis
Autor:
Sonya Hamlin
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Rebis
Autor:
David J. Lieberman
Rok wydania:
2016