Obok tego wskazuje na ska ę obecnego zastosowania tej metody w polskiej szkole, procedurę jej wdrażania, jak również możliwą przyszłość tutoringu. Książka uzupełniona jest opisem efektów stosowania tutoring u dla nauczyciela i ucznia, co zostało wykazane za pomocą badań porównawczych w grupie ponad 600 osób stosujących i nie stosujących tę metodę. Całość publikacji stanowi zatem kompletne źródło wiedzy dla praktyków i teoretyków, którzy szukają inspiracji do własnej działalności dydaktycznej i badawczej.
Oprawa |
Miękka |
Ilość Stron |
244 |
Format |
16.0x23.0cm |
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Artur Kołakowski, redakcja
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Danuta Rode (red.)
Rok wydania:
2015
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Sergiusz Trzeciak
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Jan Strelau, Dariusz Doliński
Rok wydania:
2020
Wydawca:
DIFIN
Autor:
Monika Marszał
Rok wydania:
2015
Wydawca:
DIFIN
Autor:
Augustynek Andrzej
Rok wydania:
2015
Wydawca:
DIFIN
Autor:
Nina Ogińska-Bulik
Rok wydania:
2015
Wydawca:
DIFIN
Autor:
Agnieszka Lewicka-Zelent
Rok wydania:
2015