Konsekwencją postrzegania szkoły jedynie przez pryzmat jej funkcji kształcącej jest fakt, że nauczyciele czują się niejednokrotnie zwolnieni od prowadzenia działalności wychowawczej. Wychowanie staje się jedynie domeną wychowawcy klasy (ma on „wychować” ucznia w trakcie jednej godziny wychowawczej w tygodniu!) bądź pedagoga szkolnego. Zwłaszcza ten ostatni staje się w szkole swego rodzaju „specjalistą od spraw wychowawczych”, co z jednej strony należy uznać za właściwe, jednak oczekiwanie, iż „załatwi” on wszelkie problemy wychowawcze wydaje się już być mało realne.
Prezentowana publikacja dostarczy wskazówek, jak prowadzić działania o charakterze wychowawczym z uczniem. Książka zainteresuje wychowawców, studentów pedagogiki, psychologii i kierunków studiów nauczycielskich.
Okładka |
Miękka |
Liczba stron |
198 |
Format |
16.0x23.0cm |
Wydawca:
DIFIN
Rok wydania:
2014
Autor:
Julian Piotr Sawiński
Autor:
Rudowski Tomasz
Wydawca:
DIFIN
Rok wydania:
2014
Wydawca:
DIFIN
Autor:
Wiesław Karolak
Rok wydania:
2015
Wydawca:
DIFIN
Autor:
GRUDZIEWSKA EWA
Rok wydania:
2016
Wydawca:
DIFIN
Autor:
Aneta Paszkiewicz
Rok wydania:
2014
Wydawca:
DIFIN
Autor:
Dyjakon Dorota
Rok wydania:
2014
Wydawca:
DIFIN
Autor:
Stanisław Kozak
Rok wydania:
2014
Wydawca:
DIFIN
Autor:
Jaczewski Andrzej
Rok wydania:
2014