Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania —czegokolwiek i przez cały dzień — a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki — zaprogramowane i utrwalone.
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.
Poradnik, który trzymasz w dłoni, to:
źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach — jak powstają i w jaki sposób się utrwalają;
przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać;
zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem;
źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych.
Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie!
Okładka |
Miękka |
Liczba stron |
240 |
Format |
14.0x21.0cm |
Przekład |
Kucharczyk-Barycza Anna |
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Artur Kołakowski, redakcja
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Danuta Rode (red.)
Rok wydania:
2015
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Sergiusz Trzeciak
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Jan Strelau, Dariusz Doliński
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Helion
Autor:
S.J. Scott
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Helion
Autor:
Jarosław Żeliński
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Helion
Autor:
Worre Eric
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Helion
Rok wydania:
2016
Autor:
Vanderkam Laura