zytając Psychologię nauczania dowiesz się, jak skutecznie przekazywać posiadaną wiedzę. Poznasz skuteczne prawdy, którymi kierują się najlepsi praktycy zawodu. Zrozumiesz, czym jest stan trenera i jak zarządzać swoimi emocjami i zachowaniami – jak stać i siedzieć, jak mówić, jak się poruszać, jak przekazywać uczucia etc. Odkryjesz narzędzia, które pozwalają szybciej i efektywniej przekazywać uczestnikom informacje dotyczące budowania ćwiczeń i materiałów szkoleniowych. Zobaczysz, na czym polega współpraca z publicznością, jakie problemy pojawiają się na linii grupa–trener i dowiesz się, jak je rozwiązywać. Opanujesz zasady logistyki szkoleń oraz reguły szkoleniowego biznesu. Dzięki tej książce nauczysz się uczyć, szczególnie gdy przedstawioną teorię wesprzesz praktycznymi ćwiczeniami, których znajdziesz tu wiele.
Wydanie |
1 |
Oprawa |
twarda |
Ilość stron |
384 |
Format |
12.5x19.5cm |
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Małgorzata Torój
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Balcerak Alicja, Woźniak Jacek
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Mirosław Urban, Paweł Fortuna
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Sławomir Jarmuż, Mirosław Tarasiewicz
Rok wydania:
2017
Zazwyczaj podczas kłótni obwiniamy się, grozimy, mamy nierealne żądania. Wychodzimy z założenia, że jedna ze stron musi przegrać, aby druga wygrała. Jedna ze stron musi się mylić, aby druga miała rację. Taka wymiana zdań jest gwałtowna, raniąca i bezproduktywna. Dzieje się tak, gdy np. długo unikamy konfrontacji, tłumimy swoje uczucia i uważamy, że nasze potrzeby są ważniejsze niż drugiej strony.
Jak w takim razie dojść do kompromisu? Czy jest szansa na to, aby każda ze stron mogła otrzymać to, czego pragnie, nie pozbawiając drugiej osoby takiej samej możliwości? Poznaj zasady uczciwej kłótni.
Czytaj więcej
Terapeuci poznawczo-behawioralni pracujący z dziećmi i młodzieżą, doczekali się podręcznika, który w niezwykle przystępny sposób pokazuje jak do tej grupy pacjentów, wykorzystać osiągnięcia terapii schematów.
Czytaj więcej
„Terapia schematów dzieci i młodzieży” wydana pod redakcją Christofa Loose, Petera Graafa i Gerhard Zarbocka, to pionierska pozycja w prężnie rozwijającym się nurcie, jakim jest terapia schematów. Autorzy, badając nieadaptacyjne tryby rozwijającego się młodego człowieka, wykorzystali techniki behawioralne i psychologię rozwojową. Globalne spojrzenie na możliwości adaptacyjne, społeczne i intelektualne dziecka stało się możliwe dzięki czerpaniu z różnych szkół terapeutycznych, między innymi z terapii poznawczo-behawioralnej, terapii Gestalt czy podejścia systemowego.
Czytaj więcej
Kiedy stosunkowo nie tak dawno terapia schematów, jako tzw. trzecia fala CBT zaczęła zyskiwać popularność, ewentualne zastosowanie jej, bądź jej elementów w pracy z dziećmi i młodzieżą rozważano co najwyżej w odniesieniu do terapii nastolatków z nieprawidłowo kształtującą się osobowością. Wiele się w tej kwestii zmieniło, czego najlepszym dowodem jest „Terapia schematów dzieci i młodzieży”.
Czytaj więcej
Wydawca:
Helion
Autor:
Tomasz Sobierajski, Renata Mazurowska
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Helion
Autor:
Tkaczyk Paweł
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Helion
Autor:
Mateusz Grzesiak
Rok wydania:
2015
Wydawca:
Helion
Autor:
Romanek Arkadiusz
Rok wydania:
2017