(…) książka trafia w żywe zapotrzebowanie dydaktyki i szkoły, znajdzie więc czytelników zarówno wśród kadry akademickiej i metodyków, jak i wśród nauczycieli. Wypełnia ona wyraźną lukę w literaturze dotyczącej oceniania szkolnego, tym bardziej dotkliwą że wynikającą z wciąż w polskiej szkole inercyjnie obecnego bezrefleksyjnego traktowania oceny jako oczywistego, prostego w użyciu narzędzia pracy szkoły. Książka Grażyny Szyling nie tylko ukazuje złożoność procesu oceniania, ale również wskazuje czytelnikowi kierunki poszukiwań i drogi zmiany, której zainicjowanie i utrzymanie jest niezbędne, by ocena pełniła funkcje prorozwojowe.
Okładka |
Miękka |
Liczba stron |
386 |
Format |
16.0x23.5cm |
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Paul Dix
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Przemysław Bąbel, Marzena Wiśniak
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Robert J. MacKenzie
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Jacek Kielin
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza IMPULS
Autor:
Zachwatowicz-Jasieńska Katarzyna
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza IMPULS
Autor:
Winczura Barbara
Rok wydania:
2012
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza IMPULS
Autor:
Plopa Mieczysław
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza IMPULS
Autor:
Franczyk Anna, Krajewska Katarzyna
Rok wydania:
2019