Jenny Rogers, Karen Whittleworth i Andrew Gilbert w przystępny sposób tłumaczą, jak przełożyć podstawowe zasady coachingu na relacje przełożony – podwładny. Dzięki temu nie tylko poprawisz wyniki firmy i staniesz się skuteczniejszym liderem, ale także pozytywnie wpłyniesz na swoich pracowników, zyskując ich szacunek i zaangażowanie w pracę.
„Rady Jenny Rogers są proste, niezapomniane, bardzo pragmatyczne i zawsze skupiają się na wynikach. Gdyby tylko menedżerowie chcieli je zastosować!”
Tim Brooks, prezes BMJ Group
„Lektura obowiązkowa dla każdego menedżera, który chce rozwijać właściwą kulturę firmy. Wiara w doskonałość i umożliwianie ludziom realizowania maksimum swojego potencjału są podstawą osiągania i utrzymywania wysokich wyników”.
Johanna Friedl-Naderer, wiceprezes regionalny Biogen Idec
„Wierzę, że to zdroworozsądkowe, proste podejście będzie motywować zarówno menedżerów, jak i pracowników do zmiany oraz wzmocni ich w taki sposób, aby poprawiali swoją wydajność”.
Michael Parr, prezes British Arab Commercial Bank
„Ta książka będzie stymulować menedżerów do tego, aby zwiększali wydajność i wydobywali ze swoich ludzi to, co w nich najlepsze”.
Carolyn McCall, prezes EasyJet
Patroni:
Magazyn CoachingIzba CoachinguSPIS TREŚCIWstęp. Trudno jest być szefem
Rozdział 1 Co nam przeszkadza: półprawdy i mity
Rozdział 2 Jak coaching pomaga rozwiązywać problemy w dziedzinie zarządzania
Rozdział 3 Nastawienie coachingowe
Rozdział 4 Umiejętność słuchania
Rozdział 5 Zadawanie pytań i udzielanie informacji zwrotnej
Rozdział 6 Prowadzenie rozmowy coachingowej: OSKAR
Rozdział 7 OSKAR w akcji
Rozdział 8 OSKAR w firmie
Rozdział 9 Tworzenie kultury coachingowej
Rozdział 10 Co cię powstrzymuje?
Bibliografia