Iwona Majewska-Opiełka - psycholog, mówca motywacyjny, doradca w zakresie rozwoju osobowości i rozwoju firm, trener liderów. Prekursorka i jedna z najciekawszych postaci ruchu rozwoju potencjału człowieka w Polsce. Charyzmatyczna, budząca entuzjazm – inspiruje i porywa do działania. Założycielka Akademii Skutecznego Działania Iwony Majewskiej-Opiełki, oferującej unikatowy, oparty na logodydaktyce - spójnej koncepcji program szkoleń. Jest autorką 18 książek z dziedziny samodoskonalenia, w tym takich, jak:
Logodydaktyka. Droga rozwoju,
Akademia sukcesu,
Umysł lidera,
Wychowanie do szczęścia,
Sukces firmy,
Ku doskonałości,
Czas kobiet,
Droga do siebie,
Siła kobiecości i
Trener osobisty, czyli 365 dni z IMO. Za sprawą jej autorskiej koncepcji dziesiątki firm i tysiące osób udoskonaliło siebie i swoje życie.
Patronat:
"Szkoła. Miesięcznik Dyrektora""Sygnał. Magazyn Wychowawcy""Bliżej Przedszkola"Fundacja "Wychowanie do szczęścia"Educarium.plSPIS TREŚCIWstęp
Rozdział 1O potrzebach edukacji
Rozdział 2Dobre życie
2.1. Od czego zależy sukces w życiu?
2.2. Od czego zależy poziom zadowolenia z życia?
2.3. Prawdziwa rola szkoły
Rozdział 3Wychowanie jako integralna część procesu edukacyjnego
3.1. Wychowanie do mądrości
Rozdział 4Logodydaktyka
4.1. Czym jest logodydaktyka
4.2. Zasady i podstawowe pojęcia logodydaktyki
4.3. Dlaczego szkoła potrzebuje logodydaktyki?
Rozdział 5Prawdziwy sukces
5.1. Sukces jako działanie
5.2. Sukces jako efekt działania
Rozdział 6Szkoła skuteczna
6.1. Jak skutecznie działać w szkole?
Rozdział 7Logodydaktyk, czyli nauczyciel z charakterem
7.1. Misja własnej pracy
7.2. Poczucie własnej wartości
7.3. Proaktywność
7.4. Poczucie spójności wewnętrznej
7.5. Poczucie obfitości
7.6. Pozytywne myślenie
7.7. Nauczyciel i uczeń – wspólna droga
Rozdział 8Rodzice i szkoła
8.1. Rodzice partnerami szkoły – dlaczego to takie ważne
8.2. Moje, twoje, nasze, czyli o odpowiedzialności za proces wychowania
8.3. O współdziałaniu w zakresie budowania cech, kompetencji i nawyków
8.4. Jak zacząć?
8.5. Szkoła współpracy oczami rodziców
8.6. Logodydaktyk i rodzic – wzajemne relacje
8.7. Rodzicu, wyluzuj!
8.8. Szczęście dzieci a charakter rodziców
8.9. Współpraca szkoły i rodziców a charakter dorosłych
Rozdział 9Rozwijanie charakteru w szkole. Nauka metodą projektów
9.1. Projekt skuteczną metodą rozwijania cech charakteru
9.2. Komunikacja narzędziem budowania postaw
9.3. Sukces pochodną charakteru
Rozdział 10Przełożenie teorii logodydaktyki na codzienną praktykę
10.1. Dwanaście lat szkolnej edukacji
10.2. Zasady pracy z logodydaktyką
10.3. Dzień Dobrego Słowa
10.4. Trzydzieści tematów do pracy przez okres całej edukacji
10.5. Przykładowe zajęcia dla rodziców i nauczycieli
Zakończenie
Bibliografia