"Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – często sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję”), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia.
W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.
Okładka |
Miękka |
Liczba stron |
296 |
Format |
14.5x22.5cm |
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Jan Strelau, Dariusz Doliński
Rok wydania:
2021
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Sławomir Jarmuż
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Paweł R. Wojciechowski
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Robert Cialdini
Rok wydania:
2012
Wydawca:
EMKA
Autor:
John Gerzema
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Edna B. Foa, Kelly R. Chrestman, Eva Gilboa-Schechtman
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
David M. Buss
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Alberti Robert, Emmons Michael
Rok wydania:
2014