Monografia wpisuje się w dyskurs społeczno-medialno-naukowy nad postrzeganiem i zaspokajaniem specjalnych potrzeb edukacyjnych w zmieniającej się dynamicznie na skutek rozwoju nowoczesnych technologii rzeczywistości edukacyjnej. Należy podkreślić, że zbiór wszystkich tekstów posiada zarówno dużą wartość teoretyczną, jak i praktyczną. Na pewno zaś pragmatyczną, pokazuje bowiem dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jako pełnoprawnych członków rzeczywistości szkolnej. Lektura książki uwidacznia, jak mogą spojrzeć na ten problem zarówno osoby pełno-, jak i niepełnosprawne, praktycy i teoretycy, humaniści i inżynierowie. Tworzy tym samym przestrzeń i pozytywny klimat do podejmowania zmian edukacyjnych w polskiej szkole, co jest niezmiernie istotne, zwłaszcza w kontekście postępującej inkluzji osób niepełnosprawnych.
Oprawa |
Miękka |
Ilość Stron |
256 |
Format |
16.0x23.5 |
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Hannie van Genderen, Gitta Jacob, Laura Seebauer
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Melanie Klein
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Jan Strelau, Dariusz Doliński
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Wojciech Kołyszko, Jovanka Tomaszewska
Rok wydania:
2015
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza IMPULS
Autor:
Skałbania Barbara
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza IMPULS
Autor:
Winczura Barbara
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza IMPULS
Autor:
Monika Cabała
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza IMPULS
Autor:
Niewola Dorota
Rok wydania:
2016