Rzetelna i wszechstronna wiedza autorów poszczególnych rozdziałów dotycząca zagadnień poznawczo interesujących, o bardzo dużym znaczeniu praktycznym dla business coachingu, a wraz z nim w ogóle dla biznesu, sprawia, że o książce tej można powiedzieć także, że jest ważną i potrzebną publikacją z racji swojej użyteczności w praktyce zawodowej coachingu, w praktyce społecznej działalności gospodarczej.
Nie sposób wreszcie nie zauważyć, że sposób przedstawiania tej ważnej, potrzebnej i interesującej wiedzy jest niezwykle klarowny. Można wręcz zaryzykować tezę, że książka ta może być także bardzo dobrym podręcznikiem wprowadzającym w arkana business coachingu.
Jeżeli zatem ktoś szuka publikacji z zakresu coachingu, która w sposób nowatorski i interesujący podejmuje zagadnienia ważne i praktycznie potrzebne, a do tego czyni to w sposób jasny i klarowny, to właśnie taką książkę znalazł w niniejszej pracy.
dr hab. n. hum. Lesław Niebrój
Okładka |
Miękka |
Liczba stron |
298 |
Format |
16.5x23.5cm |
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Aneta Chybicka
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Sławomir Jarmuż, Mirosław Tarasiewicz
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Matthew McKay, Patrick Fanning, Martha Davis
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Autor:
Sidor-Rządkowska Małgorzata
Wydawca:
Poltext
Autor:
Fazlagić Jan
Rok wydania:
2015
Wydawca:
Poltext
Rok wydania:
2015
Autor:
Wikiera Artur
Wydawca:
Poltext
Autor:
Wojciech Kurowski
Rok wydania:
2015
Wydawca:
Poltext
Rok wydania:
2015
Autor:
Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej