Druga część ma charakter praktyczny – autor omawia w niej sposoby motywowania trzech grup pracowników tzn. pracowników wiedzy, handlowców i menedżerów wyższego szczebla. Rozdziały te uwzględniają specyfikę pracy każdej wymienionej grupy zawodowej i odpowiadają na problemy występujące podczas tworzenia i realizowania systemów motywacyjnych dla każdej z nich.
Autor omawia zarówno teorie motywacji, jak i praktyki stosowane w przedsiębiorstwach w sposób krytyczny, co zachęca czytelnika do samodzielnego analizowania przedstawionych zagadnień.
Książka jest przeznaczona dla praktyków zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach oraz studentów wielu specjalności obejmujących tę tematykę.
Okładka |
Miękka |
Liczba stron |
336 |
Format |
17.0x24.0cm |
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Sławomir Jarmuż, Mirosław Tarasiewicz
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Sylwia Monostori, Monika Zubrzycka-Nowak, Katarzyna Rybczyńska
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Wojciech Daniecki
Rok wydania:
2015
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Ratajczak Zofia
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Autor:
Woźniak Jacek
Rok wydania:
2012
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz
Rok wydania:
2012
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Piaget Jean
Rok wydania:
2012
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Zimbardo Philip G.
Rok wydania:
2012