.

Lista produktów

Filtruj

Szukaj
Wyczyść Szukaj

Polecamy Pakiet Promocyjny

Akceptujemy płatności

.
Mała WIELKA Zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ
Bestseller Promocja Nowość Nakład wyczerpany
Autor: Cialdini Robert, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Wysyłamy w 24 godz.
Nasza cena:30,00 PLN
Cena detaliczna: 39,90 PLN
zyskujesz 9,90
Ilość sztuk:
do schowka

Opis Produktu

Nominacja w konkursie "Książka dla Trenera 2015"

Każdy z nas od czasu do czasu zmuszony jest przekonać kogoś do czegoś – szefa, współpracownika, klienta, partnera, dziecko, sąsiada, a nawet przyjaciela. Sami również nieustannie spotykamy się z próbami wywarcia na nas wpływu przez innych. Co zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel? Jak skutecznie przekonywać? Jaka mała, z pozoru nieistotna, zmiana ułatwi nam uzyskanie lepszego efektu?
Zobacz pełen opis
Tabela cech produktu
ISBN 978-83-7489-648-1
Rok wydania 2016
Wydanie I
Okładka miękka + skrzydełka
Liczba stron 288
Format 135x205 mm
Przekład Agnieszka Cioch
Tytuł oryginału The small big: small changes that spark big influence
W swojej najnowszej książce Robert B. Cialdini i współautorzy pokazują nam, jak to zrobić, i wyjaśniają, jakie mechanizmy powinniśmy wdrożyć do naszej codziennej komunikacji. Czerpiąc z szeroko zakrojonych badań dotyczących perswazji, prowadzonych w zakresie neurobiologii, psychologii poznawczej, psychologii społecznej i ekonomii behawioralnej, przedstawiają aktualną wiedzę i praktyczne zalecenia. Co najważniejsze, autorzy proponują wiele małych zmian (ponad 50 przykładów), które przyczyniają się do spektakularnych wyników, odwołując się do głęboko zakorzenionych ludzkich motywacji. Udowadniają, że małe zmiany przynoszą WIELKIE efekty.

Poznaj siłę małych zmian:
• osiągnij zamierzone cele;
• obroń się przed perswazją;
• zbuduj pozytywne i silne relacje;
• skuteczniej wywieraj wpływ na innych.

Robert B. Cialdini – światowej sławy naukowiec, profesor psychologii na Uniwersytecie Stanowym Arizony. W zakresie wywierania wpływu i perswazji jest najczęściej cytowanym psychologiem społecznym na świecie. W październiku 2013 roku otrzymał tytuł doktora honoris causa Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Jest autorem bestsellera Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka.

Steve J. Martin – dyrektor firmy Influence at Work w Wielkiej Brytanii; jego praca została wyróżniona przez „New York Times”, „Los Angeles Times” i „Wired”. Regularnie publikuje w prasie biznesowej, między innymi w „Harvard Business Review”. Wykłada gościnnie w Londyńskiej Szkole Biznesu i na Uniwersytecie Cambridge.

Noah J. Goldstein – profesor Szkoły Zarządzania Uniwersytetu Kalifornijskiego w Los Angeles; wykłada także na Wydziale Psychologii i w Szkole Medycznej tegoż uniwersytetu. Publikuje między innymi w „Journal of Marketing Research” i „Harvard Business Review”. Doradza instytucjom publicznym i prywatnym, w tym Accenture, The United States Forest Service i The United States Census Bureau.

Patronat:
Charaktery
Wirtualna Polska
Coaching
Psychologia-Społeczna.pl
Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu








Polecamy recenzje:
Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu
WP Książki
Inspeerio.pl
Data Nazwa użytkownika Ocena
2016-01-25 14:56:02 Robert 5
Autorzy podkreślają, że podają ETYCZNE techniki wywierania wpływu za pomocą małej zmiany. To dobrze, że ktoś jeszcze zauważa, że istnieje etyka i przyzwoitość. Za to tę znakomitą skądinąd książkę cenię dodatkowo - bo już mnie mdli od tych wszystkich niemoralnych manipulacji. Cialdini, mój imiennik, to klasa sama w sobie.
2015-11-30 13:05:57 WP 5
Aktywne korzystanie z poradnika pomoże uświadomić nam sobie, jak niewiele potrzeba, aby przekonać innych ludzi do naszych pomysłów, aby wdrożyć rozwiązania poprawiające skuteczność naszego działania, aby zmienić własne i cudze przyzwyczajenia. Poznanie mechanizmów zachowań, które dotyczą nas wszystkich, przypomni nam również, że życie w społeczeństwie to ciągła rywalizacja wpływów, manipulacji i perswazji. Jeśli nie chcemy pozostać wobec nich bezbronni, sięgnijmy po „Małą wielką zmianę”.

więcej: http://ksiazki.wp.pl/rid,6708,tytul,Wprowadzaj-drobne-zmiany-ktore-przynosza-wielkie-efekty,recenzja.html?ticaid=116088


Dodaj komentarz   Powiadom znajomego

Klienci, którzy kupili produkt kupili również

ALFABET MIŁOŚCI
ALFABET MIŁOŚCI
Nasza cena: 27,90 PLN
,
.

Twój koszyk

Ilość produktów: 0 szt.
Wartość: 0,00 PLN
Do darmowej wysyłki brakuje
150,00 PLN
Przejdź do koszyka

Bestsellery

Bestsellery
PO CO SIĘ ZŁOŚCIĆ?
Nasza cena: 14,90 PLN

Polecamy

ZOBACZ FRAGMENT