.

Lista produktów

Filtruj

Szukaj
Wyczyść Szukaj

Akceptujemy płatności

.
ADHD W SZKOLE Jak pracować z dzieckiem z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej
Bestseller Promocja Nowość Nakład wyczerpany
Autor: Marta Jerzak, Artur Kołakowski (red.)
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Wysyłamy w 24 godz.
Nasza cena:39,90 PLN
Cena detaliczna: 49,90 PLN
zyskujesz 10,00
Ilość sztuk:
do schowka

Opis Produktu

Zespół nadpobudliwości psychoruchowej jest jednym z najczęstszych zaburzeń wieku dziecięcego. Każdego dnia wielu nauczycieli, rodziców i dzieci boryka się z tym problemem, co potwierdza niniejsza książka. Jest ona oparta na wieloletnim doświadczeniu autorów, wybitnych specjalistów w zakresie indywidualnej i grupowej pracy z dziećmi z ADHD, prowadzących warsztaty dla ich rodziców oraz szkolenia dla nauczycieli.

ADHD w szkole łączy cechy kompleksowego podręcznika i skutecznego poradnika. Autorzy prezentują aktualne informacje na temat zespołu nadpobudliwości psychoruchowej, jego typowe objawy oraz cechy odróżniające go od innych zaburzeń. W przejrzysty sposób oddzielają fakty od mitów i podpowiadają, jakie kroki należy podjąć, gdy zauważymy u dziecka pierwsze symptomy zaburzenia. Omawiają kwestie dotyczące akceptacji osoby z ADHD, funkcjonowania dzieci z tym zespołem w domu dziecka czy rolę szkolnego asystenta ucznia. Opisują wiele strategii pracy z dziećmi z ADHD, najpopularniejsze i najskuteczniejsze metody i narzędzia terapeutyczne oraz kryteria diagnostyczne. Proponują także program szkoleniowy dla nauczycieli, który z pewnością – podobnie jak wszystkie zawarte w książce rady i wskazówki – pomoże im osiągać coraz lepsze rezultaty w pracy z uczniami z ADHD.
Zobacz pełen opis
Tabela cech produktu
ISBN 978-83-7489-597-2
Rok wydania 2015
Wydanie I
Okładka miękka
Liczba stron 368
Format B5
EAN 9788374895972
Marta Jerzak – psycholog, psychoterapeuta, trener programu przeciwdziałania agresji. Zajmuje się psychoterapią dzieci, młodzieży i osób dorosłych oraz diagnozą i terapią zaburzeń rozwojowych u dzieci i młodzieży (ADHD, problemy z zachowaniem, specyficzne trudności szkolne), jak również doradztwem zawodowym. Prowadzi Warsztaty dla Dobrych Rodziców/Nauczycieli dotyczące radzenia sobie na co dzień z trudnymi zachowaniami. Od kilku lat pracuje jako psycholog szkolny. Jest współautorką podręcznika na temat zaburzeń zachowania i sposobów postępowania z trudnymi zachowaniami w szkole.

Artur Kołakowski – dr n. med., specjalista psychiatra, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny, superwizor-dydaktyk PTTPiB. Od wielu lat pracuje z dziećmi i młodzieżą z problemami rozwojowymi, psychologicznymi i psychoterapeutycznymi, zarówno jako lekarz, jak i psychoterapeuta. Współautor książek ADHD - zespół nadpobudliwości psychoruchowej. Przewodnik dla rodziców i wychowawców, Sposób na trudne dziecko. Przyjazna terapia behawioralna(wyróżnionej Nagrodą Teofrasta i uznanej za "Najlepszą psychologiczną książkę popularnonaukową 2011"!) oraz Zaburzenia zachowania. Teoria i praktyka. Specjalizuje się nie tylko w diagnozie i leczeniu ADHD, ale także w terapii poznawczej i behawioralnej. Od wielu lat pracuje z rodzicami i nauczycielami pomagając im budować przyjazne dziecku i skuteczne systemy pomocy zarówno w przypadku objawów ADHD, jak i zaburzeń zachowania.

Patronat:
"Szkoła. Miesięcznik Dyrektora"
"Sygnał. Magazyn Wychowawcy"
Poradnia "Poza Schematami"
Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci z Nadpobudliwością Psychoruchową
Edukacja Internet Dialog / Eid.edu.pl







SPIS TREŚCI

Wstęp i podziękowania

Rozdział 1
Czym jest ADHD?
Artur Kołakowski, Marta Jerzak

Rozdział 2
Problem akceptacji dzieci z ADHD
Dariusz Wasiński

Rozdział 3
Praca z dzieckiem z ADHD w szkole i poza nią
Artur Kołakowski, Marta Jerzak

Rozdział 4
Książka kucharska ADHD, czyli praktyczne metody pracy z objawami
Marta Jerzak, Artur Kołakowski

Rozdział 5
Asystent dziecka z ADHD – gdy standardowe oddziaływania są niewystarczające
Katarzyna Orkisz

Rozdział 6
Dzieci z ADHD w domu dziecka
Dariusz Wasiński

Rozdział 7
Uczeń z ADHD w klasie – z jakim problemem mamy do czynienia? Warsztaty dla nauczycieli
Marta Jerzak, Artur Kołakowski

Aneks 1
Kryteria diagnostyczne zespołu hiperkinetycznego według ICD-10

Aneks 2
Kryteria diagnostyczne ADHD według DSM-IV

Aneks 3
Kryteria diagnostyczne według DSM-V

Aneks 4
Plan minimum w pracy z dzieckiem z rozpoznaniem ADHD nad objawami ADHD – wskazówki dla nauczyciela

Aneks 5
Jak rozwiązać trudne szkolne sytuacje, gdy podstawowym problemem są objawy ADHD (zaburzenia koncentracji, nadmierna ruchliwość i impulsywność)

Bibliografia



Dodaj komentarz   Powiadom znajomego
.
.

Twój koszyk

Ilość produktów: 0 szt.
Wartość: 0,00 PLN
Do darmowej wysyłki brakuje
150,00 PLN
Przejdź do koszyka

Bestsellery

Bestsellery
PO CO SIĘ ZŁOŚCIĆ?
Nasza cena: 14,90 PLN

Polecamy

ZOBACZ FRAGMENT