.

Lista produktów

Filtruj

Szukaj
Wyczyść Szukaj

Akceptujemy płatności

.
LOGODYDAKTYKA W EDUKACJI O wychowaniu mądrego i szczęśliwego człowieka
Bestseller Promocja Nowość Nakład wyczerpany
Autor: Majewska-Opiełka Iwona
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Wysyłamy w 24 godz.
Nasza cena:39,90 PLN
Cena detaliczna: 49,90 PLN
zyskujesz 10,00
Ilość sztuk:
do schowka

Opis Produktu

Edukacja jest najpotężniejszą bronią, jakiej można użyć do zmiany świata.
Nelson Mandela

  • Jakie są cele i zadania edukacji?
  • Czy szkoła rzeczywiście powinna tylko nauczać?
  • Czym jest wychowanie do mądrości?
  • Jak budować relacje z uczniami i ich rodzicami?
  • Dlaczego logodydaktyka jest tak skuteczna?

Logodydaktyka to autorska koncepcja Iwony Majewskiej-Opiełki zajmująca się całościowo wspieraniem rozwoju człowieka. Przełożona na potrzeby edukacji przyjmuje formę spójnego programu wychowawczego, który stanowi najlepszą odpowiedź na niedoskonałości dzisiejszej szkoły. W myśl założeń logodydaktyki zadaniem edukacji nie mogą być jedynie przekaz wiedzy merytorycznej i nauka krytycznego myślenia. Jej powinnością jest również przyczynianie się do wykształcenia w młodych ludziach siły charakteru i poczucia tożsamości, czyli wychowanie człowieka, który poradzi sobie w nieustannie się zmieniającym świecie. Koncepcja wychowawcza oparta na logodydaktyce bardzo dobrze sprawdzi się na każdym poziomie edukacji, umożliwiając wychowywanie uczniów do przyszłości przy równoczesnej trosce o ich teraźniejszość.

Książka zawiera nie tylko kompleksowe omówienie teoretycznych podstaw logodydaktyki wraz z licznymi dowodami jej skuteczności w sferze edukacyjnej, ale również zestaw praktycznych wskazówek dla praktyków oraz zbiór 30 tematów do pracy przez okres całej edukacji. Dzięki temu po jej lekturze każdy czytelnik będzie wiedział, od czego zacząć i jak krok po kroku osiągać cele, do których zmierza wraz z uczniami.
Zobacz pełen opis
Tabela cech produktu
ISBN 978-83-7489-596-5
Rok wydania 2015
Okładka miękka ze skrzydełkami
Liczba stron 344
Format A5
EAN 9788374895965
Iwona Majewska-Opiełka - psycholog, mówca motywacyjny, doradca w zakresie rozwoju osobowości i rozwoju firm, trener liderów. Prekursorka i jedna z najciekawszych postaci ruchu rozwoju potencjału człowieka w Polsce. Charyzmatyczna, budząca entuzjazm – inspiruje i porywa do działania. Założycielka Akademii Skutecznego Działania Iwony Majewskiej-Opiełki, oferującej unikatowy, oparty na logodydaktyce - spójnej koncepcji program szkoleń. Jest autorką 18 książek z dziedziny samodoskonalenia, w tym takich, jak: Logodydaktyka. Droga rozwoju, Akademia sukcesu, Umysł lidera, Wychowanie do szczęścia, Sukces firmy, Ku doskonałości, Czas kobiet, Droga do siebie, Siła kobiecości i Trener osobisty, czyli 365 dni z IMO. Za sprawą jej autorskiej koncepcji dziesiątki firm i tysiące osób udoskonaliło siebie i swoje życie.

Patronat:
"Szkoła. Miesięcznik Dyrektora"
"Sygnał. Magazyn Wychowawcy"
"Bliżej Przedszkola"
Fundacja "Wychowanie do szczęścia"
Educarium.pl








SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1
O potrzebach edukacji

Rozdział 2
Dobre życie
2.1. Od czego zależy sukces w życiu?
2.2. Od czego zależy poziom zadowolenia z życia?
2.3. Prawdziwa rola szkoły

Rozdział 3
Wychowanie jako integralna część procesu edukacyjnego
3.1. Wychowanie do mądrości

Rozdział 4
Logodydaktyka
4.1. Czym jest logodydaktyka
4.2. Zasady i podstawowe pojęcia logodydaktyki
4.3. Dlaczego szkoła potrzebuje logodydaktyki?

Rozdział 5
Prawdziwy sukces
5.1. Sukces jako działanie
5.2. Sukces jako efekt działania

Rozdział 6
Szkoła skuteczna
6.1. Jak skutecznie działać w szkole?

Rozdział 7
Logodydaktyk, czyli nauczyciel z charakterem
7.1. Misja własnej pracy
7.2. Poczucie własnej wartości
7.3. Proaktywność
7.4. Poczucie spójności wewnętrznej
7.5. Poczucie obfitości
7.6. Pozytywne myślenie
7.7. Nauczyciel i uczeń – wspólna droga

Rozdział 8
Rodzice i szkoła
8.1. Rodzice partnerami szkoły – dlaczego to takie ważne
8.2. Moje, twoje, nasze, czyli o odpowiedzialności za proces wychowania
8.3. O współdziałaniu w zakresie budowania cech, kompetencji i nawyków
8.4. Jak zacząć?
8.5. Szkoła współpracy oczami rodziców
8.6. Logodydaktyk i rodzic – wzajemne relacje
8.7. Rodzicu, wyluzuj!
8.8. Szczęście dzieci a charakter rodziców
8.9. Współpraca szkoły i rodziców a charakter dorosłych

Rozdział 9
Rozwijanie charakteru w szkole. Nauka metodą projektów
9.1. Projekt skuteczną metodą rozwijania cech charakteru
9.2. Komunikacja narzędziem budowania postaw
9.3. Sukces pochodną charakteru

Rozdział 10
Przełożenie teorii logodydaktyki na codzienną praktykę
10.1. Dwanaście lat szkolnej edukacji
10.2. Zasady pracy z logodydaktyką
10.3. Dzień Dobrego Słowa
10.4. Trzydzieści tematów do pracy przez okres całej edukacji
10.5. Przykładowe zajęcia dla rodziców i nauczycieli

Zakończenie
Bibliografia



Dodaj komentarz   Powiadom znajomego
.
.

Twój koszyk

Ilość produktów: 0 szt.
Wartość: 0,00 PLN
Do darmowej wysyłki brakuje
150,00 PLN
Przejdź do koszyka

Bestsellery

Bestsellery
PO CO SIĘ ZŁOŚCIĆ?
Nasza cena: 14,90 PLN

Polecamy

ZOBACZ FRAGMENT