.

Lista produktów

Filtruj

Szukaj
Wyczyść Szukaj

Polecamy Pakiet Promocyjny

Akceptujemy płatności

.
12 ZASAD SKUTECZNEJ EDUKACJI, CZYLI JAK UCZYĆ, ŻEBY NAUCZYĆ
Bestseller Promocja Nowość Nakład wyczerpany
Autor: Przemysław Bąbel, Marzena Wiśniak
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Wysyłamy w 24 godz.
Nasza cena:23,90 PLN
Cena detaliczna: 29,90 PLN
zyskujesz 6,00
Ilość sztuk:
do schowka

Opis Produktu

GŁOSUJ NA KSIĄŻKĘ NOMINOWANĄ W KONKURSIE "KSIĄŻKA DLA TRENERA 2014"!

Poradnik 12 zasad skutecznej edukacji został napisany z myślą o wszystkich nauczycielach i edukatorach, którzy chcą uczyć w taki sposób, aby ich uczniowie rzeczywiście się nauczyli. Opierając się na swojej wiedzy i na doświadczeniu zdobytym podczas prowadzenia licznych warsztatów i szkoleń, autorzy sformułowali dwanaście uniwersalnych zasad skutecznej edukacji, wspólnych dla wszystkich typów, szczebli i form kształcenia.

Książka to praktyczny przewodnik pełen przykładów, wskazówek i technik do zastosowania w codziennej pracy w szkołach i innych placówkach edukacyjnych. Autorzy w zrozumiały sposób wyjaśniają znaczenie powiązań teorii z praktyką oraz omawiają między innymi takie zagadnienia, jak: grupowanie materiału, procesy koncentracji, wykorzystanie emocji w nauce, potrzeba przerw czy sposoby motywowania uczniów.

Dzięki opisanym w książce metodom i narzędziom nauczyciele:
  • zbudują podczas zajęć atmosferę sprzyjającą nauce,
  • pomogą uczniom zrozumieć, utrwalić i zapamiętać nauczane treści,
  • nauczą się wykorzystywać edukacyjny potencjał nowoczesnych technologii,
  • będą skutecznie nauczać, a ich uczniowie zaczną osiągać lepsze wyniki.
Zobacz pełen opis
Tabela cech produktu
ISBN 978-83-7489-592-7
Rok wydania 2015
Wydanie I
Okładka miękka
Liczba stron 224
Format A5
EAN 9788374895927
Przemysław Bąbel – doktor psychologii, adiunkt w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie kieruje Zespołem Badania Bólu. Prowadzi badania nad placebo i bólem, zajmuje się także zastosowaniami analizy zachowania i psychologii pamięci w edukacji. Autor przeszło 40 artykułów naukowych opublikowanych w najlepszych czasopismach krajowych i zagranicznych (m.in. „European Journal of Pain”, „Evaluation & the Health Professions”, „International Dental Journal”, „Japanese Psychological Research”, „Medical Principles and Practice”, „Memory”, „Pain”) oraz blisko 100 popularnonaukowych. Współautor książek Analiza zachowania od A do Z (GWP, 2010), Trening pamięci. Projektowanie, realizacja, techniki i ćwiczenia(Difin, 2011), Terapia behawioralna dzieci z autyzmem. Teoria, badania i praktyka stosowanej analizy zachowania (GWP, 2012) oraz współredaktor monografii Współczesna psychologia behawioralna. Wybrane zagadnienia (WUJ, 2008) i numeru „Psychologii Rozwojowej” Zaburzenia rozwoju. Konteksty terapii behawioralnej (2011, t. 16, nr 3), a także redaktor cyklu artykułów pt. Problemy terapii behawioralnej w czasopiśmie „Postępy Psychiatrii i Neurologii” (2014, t. 23). Jest członkiem Association for Psychological Science, International Association for the Study of Pain, Association for Behavior Analysis International oraz współzałożycielem Polskiego Towarzystwa Psychologii Behawioralnej, którego w latach 2004–2011 był prezesem. Członek Rady Redakcyjnej czasopisma „Psychologia w Szkole” oraz współpracownik magazynu psychologicznego „Charaktery”, którego w latach 2007–2010 był redaktorem naukowym. Laureat Nagrody Prezesa PAN „Złoty Umysł – Mistrz Popularyzacji Wiedzy” 2008.

Marzena Wiśniak – absolwentka kulturoznawstwa i studiów doktoranckich z zarządzania; ma bogate doświadczenie w tworzeniu i realizacji projektów edukacyjnych, kulturalnych i społecznych adresowanych do różnych grup odbiorców. Obecnie jest zastępcą dyrektora jednej z polskich filharmonii. Lubi stoików i bieganie.

Patronat:
"Głos Nauczycielski"
Edukacja Internet Dialog






SPIS TREŚCI

Wprowadzenie, czyli na czym polega skuteczna edukacja

Rozdział 1
Koncentracja, czyli o kierowaniu uwagą uczniów
Rozdział 2
Porcjowanie, czyli grupowanie informacji
Rozdział 3
Powtarzanie, czyli ćwiczenie czyni mistrza
Rozdział 4
Rozumienie, czyli schodzenie na poziom semantyczny
Rozdział 5
Kolejność informacji, czyli o znaczeniu miejsca w szeregu
Rozdział 6
Obraz silniejszy niż słowo, czyli o angażowaniu wyobraźni
Rozdział 7
Odnoszenie do Ja, czyli o łączeniu wiedzy z osobą ucznia
Rozdział 8
Uczenie się przez doświadczenie, czyli przeżyć znaczy wiedzieć
Rozdział 9
Emocje, czyli akumulator pamięci
Rozdział 10
Czas na przerwę, czyli wiedza musi się uleżeć
Rozdział 11
Wskazówki do przypominania, czyli jak zapamiętać, żeby sobie przypomnieć
Rozdział 12
Motywowanie uczniów, czyli o roli wzmacniania

Podsumowanie
Bibliografia


Dodaj komentarz   Powiadom znajomego
.
.

Twój koszyk

Ilość produktów: 0 szt.
Wartość: 0,00 PLN
Do darmowej wysyłki brakuje
150,00 PLN
Przejdź do koszyka

Bestsellery

Bestsellery
PO CO SIĘ ZŁOŚCIĆ?
Nasza cena: 14,90 PLN

Polecamy

ZOBACZ FRAGMENT