.

Lista produktów

Filtruj

Szukaj
Wyczyść Szukaj

Akceptujemy płatności

.
SUBIEKTYWNA PSYCHOLOGIA BIZNESU
Bestseller Promocja Nowość Nakład wyczerpany
Autor: Paweł Fortuna
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Wysyłamy w 24 godz.
Nasza cena:31,90 PLN
Cena detaliczna: 39,90 PLN
zyskujesz 8,00
Ilość sztuk:
do schowka

Opis Produktu

GŁOSUJ NA KSIĄŻKĘ NOMINOWANĄ W KONKURSIE "KSIĄŻKA DLA TRENERA 2014"!

SZCZERZE I OTWARCIE O POLSKIM BIZNESIE I LUDZIACH GO TWORZĄCYCH

  • Dlaczego Polacy są podobni do kury zielononóżki?
  • Czy każdy z nas jest chciwy i leniwy?
  • Jakie jest źródło naszego kompleksu niższości?
  • Jak powstało hasło „Polak potrafi”?
  • Dlaczego pracujemy ciężej niż koledzy z innych krajów?
  • Czy umiemy wyciągać wnioski z własnych porażek?
  • Jakimi jesteśmy szefami, a jakimi pracownikami?
  • Czym jest fochbing i kiedy jest stosowany?
  • Perfekcjonizm – błogosławieństwo czy przekleństwo?

Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna – jak zawsze w sposób błyskotliwy i interesujący. Komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Subiektywne spostrzeżenia Fortuny stanowią punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami wybitnego artysty Janusza Kapusty – najlepszego prasowego rysownika świata 2006 roku, ilustrującego dla „New York Timesa” i „Washington Post”.

To praktyczna mapa drogowa dla wszystkich, którzy zarządzają ludźmi – od dużych korporacji po małe organizacje społeczne – i chcą się stawać jeszcze lepszymi liderami. Autor nie tylko demonstruje błyskotliwą i celną analizę relacji na linii firma – klient i firma – pracownik oraz świeże spojrzenie na zmiany demograficzne i technologiczne czy obnaża manipulacyjne praktyki sprzedaży, ale przede wszystkim motywuje czytelnika do podnoszenia poprzeczki w zakresie rozwoju osobistego, budowania solidnego katalogu wartości i inspirowania innych. Przedstawia niezwykle praktyczną, osadzoną w polskich realiach, ludzką twarz biznesu.

Magdalena Petryniak
dyrektor programów strategicznych ICAN Institute,
wydawcy „Harvard Business Review Polska”
Zobacz pełen opis
Tabela cech produktu
ISBN 978-83-7489-591-0
Rok wydania 2015
Wydanie I
Okładka twarda + obwoluta
Liczba stron 232
Format A5
EAN 9788374895910
Paweł Fortuna – doktor psychologii, doświadczony trener, coach i power speaker. Wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego i w Instytucie Psychologii KUL. Ma szerokie zainteresowania poznawcze: komunikacja perswazyjna i obrona przed manipulacją, uczenie się na bazie doświadczeń, edukacja medialna i psychologia zachowań konsumenckich. Kieruje firmą doradczo-szkoleniową Fortuna & Fortuna, stale współpracuje z ICan Institute, wydawcą Harvard Business Review, z Centrum Negocjacji, Mediacji i Arbitrażu oraz z Instytutem Badań nad Gospodarką Rynkową. Autor i współautor dziewięciu książek. Trzy z nich otrzymały prestiżowe nagrody: Pozytywna psychologia porażki została wyróżniona "Nagrodą Teofrasta" za najlepszą popularną książkę psychologiczną 2012 roku, a Peswazja w pracy trenera i Metafory i analogie w szkoleniach otrzymały nagrodę Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu za najlepszą książkę 2011 i 2013 roku. Członek ZAiKS, kompozytor (największy hit: "Dziewczyna szamana"), autor tekstów, performer i muzyk. Aktywny działacz społeczny, inicjator i realizator wielu akcji na rzecz zmiany mentalności, uczenia się od dzieci, ochrony praw zwierząt, itp.

Patronat:
"Harvard Business Review Polska"
Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu / Trenerzy.org.pl
Psychologia-biznesu.pl
Psychologia-spoleczna.pl







SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1
Ludzka twarz biznesu
Firma, czyli co? • Biznes to biznes • Ja – pracownik • Korpofilia vs korpofobia • Nie każdy jest biznesmanem • Każdy jest swoim pracodawcą • A kto nie jest chciwy i leniwy? • Wartości? Coś tam było… • Słabe ogniwo • Polacy nie gęsi… • Narzekam, więc jestem • Plotki i ploteczki • Nasze kompleksy… • Pokolenie Y wchodzi na pokład • Nasi seniorzy • Firmowe Yeti • I że cię nie opuszczę… • Lojalność • Jakich zmian się boimy? • Pasjonaci są jacyś dziwni • Każdy jest innowatorem • Dobry klimat nie jest zły • Poczucie humoru

Rozdział 2
Więcej, szybciej, dalej, lepiej
Biznes powinien się kręcić • Coś tu jest nie tak… • Sukces i szczęście • American dream • Wyścig szczurów • Koło Fortuny • Kto kręci kołem Fortuny? • Nadzieja na sukces • Lęk przed porażką • Motywacja osiągnięć w każdym z nas • Motywacja osiągnięć w firmie • Optymiści i malkontenci • Odwaga marzeń • Dialog o czynieniu marzeń • Znajdź błąd • Do dzieła! Teraz! • Kogo porażka motywuje? • Przeszkody inspirują • Czym się różni zaangażowanie od poświęcenia? • Autentyczne zaangażowanie • RSM Titanic i… co z tego? • Jak z cytryn zrobić lemoniadę? • Mentalna asekuracja • Moją jedyną wadą jest perfekcjonizm • Ile ja mam na głowie… • Jak poradzić sobie z prokrastynacją? • Zaległości • Porażka, czyli co złego, to nie ja • Porozmawiajmy o skutecznym działaniu

Rozdział 3
Szef – najtrudniejszy zawód świata
Twórz legendę • Zerwij z nanibyzmem • Uważaj na autyzm biznesowy • Odważna wizja • Wspólna misja • Wprowadź „Dni strategii” • Daj przykład • Poznaj swoich ludzi • Zostań jednym z nich • Bądź przy linii • Trenuj razem ze swoimi ludźmi • Weź odpowiedzialność za efekty szkoleń • Pamiętaj, że wszystko widać • Bądź wielki • Ogromne znaczenie drobnych gestów • Uczyń ich dzień wyjątkowym • Dawaj przestrzeń • Szanuj indywidualność • Przestrzegaj reguł gry • Uważaj na „wodę sodową” • Wyjdź poza krąg adoracji • Stosuj „magiczny proszek” • Skończ z nudnymi prezentacjami • Bądź czuły na afekt ojcowski • Pobudzaj entuzjazm • Wzbudź potencjał • Pomagaj radzić sobie z rozczarowaniem • Doceniaj starania • Zerwij pajęczynę kontroli • Deleguj mądrze • Przyznawaj się do błędów • Świętuj sukcesy

Rozdział 4
Sprzedaż bez sprzedawania
Czym się różni sprzedający od kupującego? • Czy ktoś tu jeszcze pamięta o kliencie? • A czy ktoś tu pamięta o handlowcach? • Kto marzył w dzieciństwie o tym, żeby być handlowcem? • Natural born kupiec • Perswazyjne inspiracje • Klient przekonuje się sam • Uprzedzanie zamiaru przekonywania • Bądź czysty • Przepis na sukces • Przepis na porażkę • Potęga relacji • Przede wszystkim unikalność • Cena – mój ulubiony temat • Najlepszy sprzedawca • Kluczowe pytanie • Pomyśl prawdę • Stop manipulacji! • Biała perswazja jest jak zdrowe odżywianie • Perswazyjne narracje • Pracuj inaczej • Do klienta z ciekawością, zamiast z ofertą • Ostatnie wrażenie ważniejsze od pierwszego • Klientocentryzm • Koncentracja na problemie • Dobre pomysły

Rozdział 5
Rozwój bardzo osobisty
Co rozwijać? • Poszerzaj sferę komfortu • Odważ się być sobą • Wiem, że wiesz • Zatrzymaj się • Bój się rutyny i stagnacji • Wzbudź autentyczną chęć rozwoju • Otwórz umysł, ale nie na śmieci • Uwaga na psychobiznes! • Komu zaufać? • Uśmiechnij oczy • Konstruktywna regresja • Nie wstydź się swoich kompetencji • W twoich wadach tkwi potencjał • Iloma życiami żyjesz? • Wykorzystuj okazje • Wypełniaj tool-box • Ucz się biznesowego lingua franca • Pracuj nad nastawieniem • Stosuj zasadę koszykarską • Zajmuj się tym, na co masz wpływ • Mów ludziom miłe rzeczy • Wyrażaj wdzięczność • Pogadaj o tym i owym • Kontroluj swój fochbing • Work-life balance zaczyna się w głowie

Zakończenie



Dodaj komentarz   Powiadom znajomego
.
.

Twój koszyk

Ilość produktów: 0 szt.
Wartość: 0,00 PLN
Do darmowej wysyłki brakuje
150,00 PLN
Przejdź do koszyka

Bestsellery

Bestsellery
PO CO SIĘ ZŁOŚCIĆ?
Nasza cena: 14,90 PLN

Polecamy

ZOBACZ FRAGMENT