.

Lista produktów

Filtruj

Szukaj
Wyczyść Szukaj

Polecamy Pakiet Promocyjny

Akceptujemy płatności

.
BUDOWANIE RELACJI W FIRMIE Jak stworzyć zaangażowany i zadowolony zespół
Bestseller Promocja Nowość Nakład wyczerpany
Autor: Terry Bacon
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Wysyłamy w 24 godz.
Nasza cena:31,90 PLN
Cena detaliczna: 39,90 PLN
zyskujesz 8,00
Ilość sztuk:
do schowka

Opis Produktu

GŁOSUJ NA KSIĄŻKĘ NOMINOWANĄ W KONKURSIE "KSIĄŻKA DLA TRENERA 2014"!

Nie od dziś wiadomo, że silne relacje międzyludzkie opierają się przede wszystkim na dobrej komunikacji. Nie inaczej jest w środowisku zawodowym. Atmosfera w miejscu pracy często przekłada się na wyniki i wizerunek firmy. W szczególności relacja przełożony – podwładny jest relacją skomplikowaną i trzeba nad nią pracować, aby opierała się na wzajemnym szacunku, zaufaniu i wspólnym dążeniu do celu.
Zobacz pełen opis
Tabela cech produktu
ISBN 978-83-7489-568-2
Rok wydania 2015
Wydanie I
Okładka miękka
Liczba stron 224
Format 155x235
EAN 9788374895682
Przekład Agata Błaż

Pierwsze pytanie, jakie powinien zadać sobie dobry menedżer, może się wydawać banalnie proste: „Czego potrzebują moi podwładni?”. Okazuje się jednak, że potrzeby pracowników są przez przełożonych spychane na dalszy plan, co według Terry’ego R. Bacona jest poważnym błędem. Jego książka pomoże Ci zmienić swoje przyzwyczajenia dotyczące pracy z grupą i stworzyć zespół, który będzie chciał razem działać na rzecz firmy. Dzięki wskazówkom Bacona dowiesz się, co robić, aby stać się autorytetem i partnerem dla podwładnych. Jeśli zmienisz swoje dotychczasowe nawyki i zastosujesz się do jego rad, przekonasz się, o ile lżej pracuje się Tobie i Twoim pracownikom.

Siedem najważniejszych potrzeb:

• poczucie, że inni mi ufają
• poczucie rozwoju
• poczucie własnej wartości
• poczucie kompetencji i fachowości
• poczucie docenienia
• poczucie podekscytowania
• poczucie zaangażowania

Terry R. Bacon studiował biznes i zarządzanie w Wharton School, University of Chicago, Stanford University i Harvard Business School. W latach 2007–2010 był co roku wymieniany przez magazyn „Leadership Excellence” jako jeden ze stu najwybitniejszych na świecie myślicieli w dziedzinie przywództwa. Jest wspólnikiem i naukowcem w Korn/Ferry Institute, ośrodku badawczym Korn/Ferry International, firmy będącej światowym liderem w dziedzinie badania talentów i zarządzania. Od ponad trzech dekad współpracuje z organizacjami międzynarodowymi jako innowator, nauczyciel, trener i konsultant w zakresie przywództwa, zarządzania, rozwoju przedsiębiorstw i umiejętności interpersonalnych. W 1989 roku założył Lore International Institute, prestiżową firmę koncentrującą się na rozwoju menadżerów szczebla wyższego, która w 2008 roku została włączona do Korn/Ferry International.


Recenzja:




"Autor przekonuje, że traktowanie ludzi… po ludzku może być źródłem satysfakcji i wcale nie kłóci się z wysoką efektywnością i sukcesem w biznesie. Wiara w to, że członkowie Twojego zespołu, firmy czy ludzie w ogólności są godni zaufania i mają dobre intencje, pomaga w budowania pozytywnego nastawienia do świata, a co więcej – wspiera dążenie do własnego szczęścia. Lider, który w swojej roli odnajdzie możliwość budowania ciekawych relacji w pracy i poza nią, naprawdę niewiele ryzykuje. Takie podejście nie odbije się negatywnie na wynikach pracy. Przeciwnie, gdy podwładnych zastąpią partnerzy, z którymi podzielimy się władzą i odpowiedzialnością, jedynie zwiększymy szansę, by ze swoim zespołem osiągnąć coś naprawdę wielkiego".

Jarosław Czaja, prezes firmy Future Processing


Patronat:
SUKCES
Personel i zarządzanie




Dodaj komentarz   Powiadom znajomego
.
.

Twój koszyk

Ilość produktów: 0 szt.
Wartość: 0,00 PLN
Do darmowej wysyłki brakuje
150,00 PLN
Przejdź do koszyka

Bestsellery

Bestsellery
PO CO SIĘ ZŁOŚCIĆ?
Nasza cena: 14,90 PLN

Polecamy

ZOBACZ FRAGMENT