.

Lista produktów

Filtruj

Szukaj
Wyczyść Szukaj

Akceptujemy płatności

PRZEZ MARKETING DO WZROSTU. 8 ZWYCIĘSKICH STRATEGII
Bestseller Promocja Nowość Nakład wyczerpany
Autor: MILTON KOTLER, PHILIP KOTLER
Wydawca: Dom Wydawniczy REBIS
Wysyłamy w 24 godz. Wysyłamy w 24 godz.
Nasza cena:33,95 PLN
Cena detaliczna: 39,90 PLN
zyskujesz 5,95
Ilość sztuk:
do schowka

Opis Produktu

Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych.
"Przez marketing do wzrostu" pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się wartości społeczne.
Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż możliwy.
Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego zazdrościć nam będą konkurenci.
Zobacz pełen opis
Tabela cech produktu
ISBN 978-83-7818-439-3
Rok wydania 2013
Okładka MIĘKKA
Liczba stron 236
Format 150x225
Philip Kotler jest jednym z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, autorem między innymi "Marketingu" (wyd. 14.) i "Marketingu 3.0". Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University.

Milton Kotler jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie, uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach.

Wielu prezesów światowych firm, najlepszych menedżerów i badaczy poleca tę książkę.

"Przez marketing do wzrostu" jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania "Marketingu" Philipa Kotlera i Kevina Lane'a Kellera opublikowanego przez DW REBIS w 2012 roku.


Dodaj komentarz   Powiadom znajomego
.
.

Twój koszyk

Ilość produktów: 0 szt.
Wartość: 0,00 PLN
Do darmowej wysyłki brakuje
150,00 PLN
Przejdź do koszyka

Bestsellery

Polecamy

ZOBACZ FRAGMENT