.

Lista produktów

Filtruj

Szukaj
Wyczyść Szukaj

Polecamy Pakiet Promocyjny

Akceptujemy płatności

.
POZYTYWNA PSYCHOLOGIA PORAŻKI Jak z cytryn zrobić lemoniadę
Bestseller Promocja Nowość Nakład wyczerpany
Autor: Fortuna Paweł
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Wysyłamy w 24 godz.
Nasza cena:27,90 PLN
Cena detaliczna: 34,90 PLN
zyskujesz 7,00
Ilość sztuk:
Kup taniej w wersji elektronicznej do schowka

Opis Produktu


Laureat NAGRODY TEOFRSTA!

Najlepsza psychologiczna książka popularnonaukowa 2012!





Dowiedz się, co FORTUNA myśli O PORAŻCE!

  • Czy potrafisz traktować porażkę jako naturalny etap na drodze do doskonałości?
  • Czy wiesz, jak konfrontować się z niepowodzeniem?
  • Czy zastanawiasz się, jak nauczyć dziecko radzić sobie z porażką?
  • Czy wiesz, czego możesz się nauczyć dzięki porażce?

Porażki wytrącają nas z życiowej równowagi, wzbudzają trudne emocje i blokują dalszą aktywność. Czy zawsze musi tak być? Autor niniejszej książki przekonuje nas, że porażka to doskonała informacja zwrotna, umożliwiająca zweryfikowanie celów życiowych i sposobów ich realizacji, a także jakości relacji z bliskimi osobami, od których oczekujemy wsparcia. Nie należy więc traktować jej negatywnie, gdyż jest niezastąpionym elementem doskonalenia siebie, kształtowania pokory i poczucia własnej wartości. Porażka pobudza nas do refleksji nad własnym życiem, dzięki czemu może ono stać się przyjemniejsze, bardziej zaangażowane i przepełnione sensem.
Zobacz pełen opis
Tabela cech produktu
ISBN 978-83-7489-394-7
Rok wydania 2012
Wydanie I
Okładka miękka
Liczba stron 296
Format A5
EAN 9788374893947
Paweł Fortuna – doktor psychologii, doświadczony trener i coach. Wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego i w Instytucie Psychologii KUL JPII. Ma szerokie zainteresowania poznawcze: komunikacja perswazyjna i obrona przed manipulacją, edukacja medialna, wyobraźnia, przywództwo czy psychologia zachowań konsumenckich. Kieruje firmą doradczo-szkoleniową Fortuna & Fortuna, jest współtwórcą Szkoły Trenerów Biznesu w Lublinie oraz właścicielem Case Study Lab – firmy profesjonalnie zajmującej się opracowywaniem studiów przypadku na potrzeby edukacji. Współpracuje z instytucjami biznesowymi oraz jednostkami administracji publicznej w zakresie rozwoju kompetencji pracowników. Jest autorem licznych strategii negocjacyjnych, telemarketingowych i sprzedażowych. Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych i popularyzujących wiedzę z zakresu psychologii społecznej, zarządzania zasobami ludzkimi i rozwoju osobistego. Jest kompozytorem i autorem tekstów – członkiem Stowarzyszenia Autorów ZAiKS.

Patronat medialny:
Psychologia-spoleczna.pl
Plasterek.pl
Tu i teraz


Data Nazwa użytkownika Ocena
2014-05-29 18:52:06 Anna Miżowska 5
Książka pełna wiedzy, badań i inspiracji.
2012-11-14 21:30:07 Iwona 5
Jeśli miałabym tę książkę określić jednym słowem - powiedziałabym: bezcenna! Zarówno w życiu, jak w biznesie. Uczy mądrego podejścia do życia, oducza wielu naszych irracjonalnych lęków i obaw, które w rezultacie czynią nas zachowawczymi osobami bez odwagi podejmowania ryzyka. Po przeczytaniu tej książki - przekonujemy się, że porażka nie jest końcem świata, a wręcz przeciwnie - może być początkiem czegoś nowego, jeszcze bardziej wartościowego, o ile z porażki wyciągniemy odpowiednie lekcje. Porażka, tak nielubiana i 'zamiatana pod dywan' w istocie może być dla nas motorem napędowym do rozwoju i zmian na lepsze! Jeśli uważnie przeczyta się tę książkę i wyciągnie z niej wnioski - nic już nie będzie takie same jak wcześniej. To książka dla każdego.


Dodaj komentarz   Powiadom znajomego
.
.

Twój koszyk

Ilość produktów: 0 szt.
Wartość: 0,00 PLN
Do darmowej wysyłki brakuje
150,00 PLN
Przejdź do koszyka

Bestsellery

Bestsellery
PO CO SIĘ ZŁOŚCIĆ?
Nasza cena: 14,90 PLN

Polecamy

ZOBACZ FRAGMENT